ok, wyjdzie na to, że jestem wielbicielką słodyczy… ale co tam… i tak ja znam prawdę…
tym razem będzie o czekoladzie.
z zewnątrz, w opakowaniu wygląda jak każda zwykła czekolada.
ale po otwarciu okazuje się, że jest jej mniej… o 20%, o 30%…
dlaczego?
żyjąc we współczesnym społeczeństwie chcemy ciągle więcej za mniej. więcej produktów za mniej pieniędzy. jeśli to twierdzenie odwrócimy to: jeśli kupujemy mniej, płacimy więcej.
ale w czym problem? – ktoś zapyta.
kupujemy więcej za mniej, ale często to więcej nie jest wartościowe. jemy więcej niż tego naprawdę potrzebujemy. stąd: zła dieta, problemy z odżywianiem, otyłość, choroby, poczucie winy, marnotrawstwo jedzenia…

ale miało być o czekoladzie.
Tithi Kutchamuch pomyślał o tym wszystkim i zaproponował czekoladę.
mniej cukru, mniej soli, mniej tłuszczu…
czy to MNIEJ się sprzeda?
ta czekolada kosztuje tyle samo co każda inna, albo nieco więcej.
ale płacisz też za design, pomysł.
lubimy nowości, więc z pewnością chętnych nie zabraknie…

 

 

znalezione tu .