tak przy okazji świąt Bożego Narodzenia powracają stare metody na robienie ozdób świątecznych.
ludzie lepią łańcuchy, składają gwiazdki, pieką pierniczki, by je potem umieścić na choince.
jest jakaś większa ochota w tym czasie by zrobić coś własnoręcznie i samodzielnie.
i dobrze.
(i sama wiem coś o tym, można mieć z tego sporo radości).
może to też znak czasów.
już nie chcemy masowej produkcji, a zależy nam na rzeczach pojedynczych, wyjątkowych.
czasem jednak zdarza się i tak, że tradycyjne pomysły kupuje duża firma i postanawia sezonowo promować swój produkt.
tak się stało (i dobrze się stało) w przypadku marki Kleenex i ich chusteczek higienicznych.
do zaprojektowania opakowania zaproszono Betz White.
Betz wykonała kilka aplikacji, sfotografowała i opakowanie było już niemal gotowe.
kilka konsultacji ze zleceniodawcą…
i oto efekty.
fot.www.thedieline.com
aż szkoda było by wyrzucać 😉 takie ładne to opakowanie.
ale można też się zainspirować, podpatrzeć motywy, pomysły.
polecam też blog Betz. tam dopiero można się zainspirować!
tutaj pisała o projekcie dla Kleenex.